maanantai 15. huhtikuuta 2013

Synttäreitä ja sutimista

Meillä vietettiin lauantaina Eskon yks-vee synttäreitä. Hirveen äkkiä aika menee. Mihin mä kohta vetoon, ku se riehuu..?? 
..en voi varmaan sanoo et "se on ihan pentu vielä"..
Haasteita sen kanssa on ollu ja tulee olemaan, mutta mistään hinnasta en luopuis!




Vähän herkuteltiinki synttärien kunniaksi!:) 
(..tai mä taisin herkutella aika paljonki..)


 Mutta oon kyllä muutaki tehny ku syöny. Tulevan astiakaapin "osat" on vihdoin sisällä! Navetan oven eteen oli jäätyny niin paljon lunta, ettei ovea saanu kokonaan auki. Siellä oli jumissa mun rojekti!


Pohjamaalia oon jo sutinu, eli kaapin täyttö-hommiin pääsee varmaan jo parin päivän päästä!:)


Nyt tiemme käy hammaslääkäriin, meinaan pojan ekaan hampilääkäriin!
 (Mahtaa olla reissu, ku ei oo ainuttakaan hammasta..:D)

3 kommenttia:

  1. Onnea paljon Vauhtihirmulle!!! <3
    Vähän on Esko muuttunut, mutta katse on edelleen sama, veijarin katse! ;)
    Äkkiä se aika sit vaan menee.... :/

    VastaaPoista
  2. Blogissani on sulle tunnustus! :)
    http://pilviraitti.blogspot.fi/

    VastaaPoista