keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

FillariFiilari!

Kylläpäs toi sulanu hiekkatie houkuttelee jo fillaroimaan. Tarttis varmaan hankkii sellanen kärry, et sais mukelon kyytiin!


Muutama vuos sitte, vähän tuunailin vanhaa tuntsaa. Mulle tullessaan se oli ympäriinsä spreijattu hopeella. Spray-maalit huitsiin ja uutta maalia päälle! Lokarit sai päälleen kangasta, mikä tosin ei ehkä oo loistavin materiaali, varsinki ku hiekka pölisee! (..tuunauksen aikana tuntsa vietti vielä kaupunkilais-elämää..)




Talliin mä sen kuitenki vielä raahasin, kombin viereen. Katotaan, josko pääsisin hurtsaamaan illalla talven karstat pois!:)


8 kommenttia:

  1. Mun pitäs kans kaivaa pyörä talviunilta ja tehdä pikku huolto ja sit saa taas fillaroida työmatkat. Mun pyörä ei tosin oo ihan noin hieno,mutta kyllä mää mun pyörästä silti tykkään! Kyllä se ihan kelpo kyydit tarjos viime kesänä.

    VastaaPoista
  2. Tuntsalla ei ihan niin pitkiä matkoja ajella!:D kun ei toi satulakaan oo ihan uusinta uutta. Renkaatki näytti vähän sellaselta et ilmat tulee pihalle ennen ku oon päässy edes vauhtiin..:/ sun pyörä tarjoo varmaan huamattavast mukavammat kyydit.:)

    VastaaPoista
  3. Fillarointi muuttu huonekalujen siirtelyks!:D ..mut josko tänään..

    VastaaPoista
  4. Ihanasti olet pyörän tuunannut! Sinulle on pieni tunnustus blogissani;)

    VastaaPoista
  5. Hienosti tuunattu, nuo lokasuojat ovat ihqut!;)
    Minullakin odottaa yhden pyörän tuunaus mökillä..;)
    Nyt täytyy kiirehtiä töihin, sulle kivaa viikon alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tuunaus-hommat on aina hauskoja.:) hyvää alkanutta työviikkoa sinne!

      Poista