sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Olkkari mietintöjä

Mä en tykkää meijän olkkarista sitte yhtään! Seinät on tunkkasen väriset, eikä tohon sävyyn sovi mikään väri. Mä en tajuu miks oon valinnu vuos aikaa jotain tollasta. Tai en mä siitä kyllä sillonkaan tykänny. Väri näytti taas ihan eriltä seinässä, ku siinä pienessä läpyskässä. 


Nojatuolinki väri näyttää kaameelta tota seinää vasten. En vaan osaa päättää tapetoinko olkkarin kokonaan, vai maalaanko osan, vai millä tota huonetta elvyttäisin. Sohvaki menis heti vaihtoon, jos avokilla ei olis jotain ihme kiintymystä nykyseen?? Ostin kerran kirppikseltä kympillä hianon sohvan, vaan sisälle saakka en saanu sitä tuoda ja tuolla se nyt pölyttyy navetassa.:D 


Esko ei sitte taas taida tykätä tosta tuolista. Olin melko tyytyväinen edellispäivänä, ku tulin kotiin! Sain mä sen jotenki parsittua kasaan, mut täytyy varmaan tehdä jostain kivasta kankaasta paikka, ei oo meinaan kovin kaunista jälkeä ku kiukku-päissään ompelin.:D


Täytyy varmaan vielä kypsytellä ajatuksia olkkarin suhteen, ehkä on kriittisempiäki "kohteita" tässä torpassa.


Me jatketaan nyt poikien kanssa sunnuntai-oleilua! 
(eikä tehdä remppaa missään..)

6 kommenttia:

  1. Olkkareist tuli mieleen et mä tykkäsin siit teiän vanhan talon olkkarista ihan hirveesti. Se vihreä seinä oli niin ihana piristysruiske! :)
    Voi Esko!!! :D Just luin tänään tätini luona koirakirjaa jossa sanottiin partacolliesta että se on yksi energisimmistä koiraroduista ja vaatii omistajaltaan viitseliäisyyttä ja erittäin paljon kärsivällisyyttä! :)

    <3 Maltti & Veeti <3
    Tuo teiän jäbä on kyllä niin maailman suloisin ilmestys!! :)

    VastaaPoista
  2. Mäki tykkäsin siitä vihreestä seinästä, mut nyt tietty haluun jotain muuta.:) ..partikset vaatii myös paljon huumoria..! Ehkä mulla on muutaman vuoden päästä ihan kelpo koira.
    Martti on niin rauhallinen ku ukkeli kopeloi sen ruttuja.. Mun vauvat <3

    VastaaPoista
  3. Heti tulin kurkkimaan. Mukavalta näyttää!!

    VastaaPoista
  4. Auts! Voi tuolin reppanaa, onneksi sait parsittua vanhuksen kokoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä.. "Suolestusta" edeltävänä päivänä just kattelin tuolia ja miettisin et se on lähes ainoo asia mistä pidän meijän olkkarissa. Mutta toimittaa se virkansa vieläki, tikeistä huolimatta.:)

      Poista